lördag 13 november 2010

Update

Jag vet inte om någon är inne här längre men ja hoppas iaf att min blogg kan komma tillanvändning för någon som äter eller kommer att äta Roaccutan.

Min hy är FANTASTISK nu! Eller, inte fantastisk kanske... men för mig är den helt underbar. Har spenderat hela sommaren i Turkiet och när ja åkte hem så fick ja lite finnar, och självklart fick ja lite panik. Kommer dom komma tillbaka?! Tror dock bara de var lite stressfinnar och dom kan ja faktiskt leva med. Idag är huden fin och slät och inte en finne.

Bara att kunna sitta nära en människa utan att "skämmas" eller gå runt på en affär och se sin hy i en spegel är fantastiskt. Jag trivs så bra och ja hoppas att alla som behöver hjälp med sin acne kan få den hjälpen jag fått. Mitt självförtroende har blivit mycket bättre sen ja fått hjälp med min acne och ja vet att alla som vill ha hjälp kan få hjälp. De gäller bara att vilja!

Får försöka lägga ut en bild på mina hy någon dag (dock inte idag) så ni får se hur de ser ut idag: nästan 7 månader efter avslutad behandling.

2 kommentarer:

  1. Hej,

    Det låter underbart! Grattis! Hur har det gått med rodnande? Har det försvunnit? Jag har samma problem, blir röd i ansiktet direkt när jag pratar med någon.. Försvinner det med tiden?

    SvaraRadera
  2. hej
    Jag är en tjej som ska börja på Ruaccutan.
    Jag har hört så mycket om depressioner det kan medföra, vil gärna höra hur du upplevde det?
    /

    SvaraRadera